20 پـــــــروژه

مرکز دانلود پایان نامه , پروژه , کارآموزی , پاورپوینت , مقاله و تحقیق دانشجویی

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 139
  • بازدید دیروز : 831
  • بازدید کل : 2161011

پیوند ها

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM


پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM

پایان نامه "مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM "‌یک پروژه کامل و علمی در مورد CRM‌ و ECRM میباشد که در 5 فصل کامل و علمی تنظیم گردیده است و به تمام موضوع بطور کامل پرداخته شده است.

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کامل تر از محصول نمونه رایگان آنرا از لینک زیر دانلود کرده و پس از مطالعه و مقایسه کیفیت و سطح علمی پروژه اقدام به خرید آن فرمایید.

دانلود نمونه رایگان

شناسنامه محصول

چکیده

رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»اين اصل قديمي است كه «هميشه حق با مشتري است». در چند سال اخير، افراد دانشگاهي، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در اين زمينه در گير شده اند و مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معني تلاش هاي سازمان جهت ايجاد و ارايه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه داده‌اند .

سازمان ها و تشخيص داده اند كه مشتريان مهم ترين داراييشان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتي سودمند و متقابل ونيز فرصت هايي كه نياز به مديريت دارد، مي نگرند.مدیریت ارتباط بامشتری راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند . این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود . فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی CRM است تا به وسیله آن سازمانها بتوانند با تک تک مشتریان به گونه ای ارتباط داشته که گویی آن مشتری تنها مشتری سازمان است.

دررقابت شدید عرصه بانکداری بانکی که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریانش را با توجه به آرمانهای CRMکه همانا پیشروی در ارضا نیازهای مشتریان است اقدام نماید ممیتواند رضایت و وفاداری مشتریان را بدست آورد.امروزه سازمانهایی موفق هستند و میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند که بتوانند مشتریان وفادار بیشتری راجذب وحفظ نمایند. 

فهرست مطالب

فصل اول، مقدمه 

1-1- مقدمه. 2

1-2- مروری بر پیشینه تحقیق،تاریخچه تفکر و ایده CRM... 2

1-3 - مسأله اصلي تحقيق.. 6

1-4- تشريح و بيان موضوع. 6

1-5- ضرورت انجام تحقيق.. 6

1-6- مدل تحقیق (ارتباط متغیرها به صورت تصویری(7

1-7- اهداف تحقيق.. 7

1-8 - قلمرو انجام تحقيق.. 7

1-9- تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي.. 8

1-10 - ساختار تحقیق.. 9 

فصل دوم ، ادبیات موضوع 

2-1- مقدمه. 11 

بخش اول، تعریف مدیریت ارتباط با مشتری 

2-2 - تاریخچه‌ پیدایش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري.. 12

2-3 -تعاريف CRM... 12 

2-4-اهداف CRM... 14 

2-4-1- اهداف CRM از دیدگاه بارنت... 14 

2-4-2- اهداف CRM از نقطه نظر نول.. 15 

2-4-3- اهداف CRM از نظر سویفت... 15 

2-4-4- اهداف CRM از دیدگاه گالبریث و را جرز. 15 

2-4-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون.. 15 

2-5- اصول CRM... 16 

2-5-1- مولفه‌هاي CRM... 16 

2-5-1-1 مشتري.. 16

2-5-1-2 روابط.. 17 

2-5-1-3 مديريت... 17 

2-5-2- فوايد مديريت ارتباط با مشتري.. 17 

2-5-3- فرايندهاي اصلي CRM... 18 

2-5-4- چرخه فرآيند CRM (‌مدل يكپارچگي تاكتيكي فرآيندهاي CRM )20 

2-5-4-1 كشف دانستني‌ها21 

2-3-4-2 تعامل با مشتري.. 22 

2-3-4-3 برنامه‌ريزي بازار. 22 

2-3-4-4 تجزيه و تحليل و پالايش.... 22 

2-3-5- ارزيابي آمادگي سازمان‌ها براي اجراي CRM... 22 

2-3-6- گام‌هاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري.. 23 

2-3-7- ساختار سازمان براي مديريت ارتباط با مشتري.. 24 

2-3-7-1 مدير بازاريابي CRM... 24 

2-3-7-2 بخش تحليل بازاريابي.. 24

 2-3-7-3 مديريت عملياتي.. 25 

2-3-7-4 مديريت بخش‌بندي و تفكيك... 25 

2-3-7-5 مديرت كانال‌هاي ارتباطي.. 25

2-3-7-6 كاركنان.. 26 

2-3-8- فن آوري CRM... 27 

2-3-9- راه حل تلفيقي CRM... 29 

2-3-10 - وضعيت موجود CRM... 30

2-3-11- فرآيندهاي جمع آوري داده بر مبناي محصول.. 30 

2-3-11-1 فرآيندهاي مشتري محور. 30 

2-3-11-2 ارتباط چهره به چهره. 31

2-3-12- CRM عملياتي.. 31 

2-7-12-1 اهداف CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-2 مزاياي CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-3 شاخه‌هاي CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-3-1 خودكار سازي كادر فروش... 32

 2-3-12-3-2 پشتيباني و خدمات مشتري.. 32 

2-3-12-3 خودكار سازي بخش بازاريابي سازمان.. 32 

2-3-13- CRM تحليلي.. 32 

2-3-13-1 ويژگي‌هاي CRM تحليلي.. 33 

2-3-13-2 مزاياي CRM تحليلي.. 33 

2-3-14- CRM مشاركتي.. 34 

2-3-14-1 مزاياي CRM مشاركتي.. 34 

2-3-14-2 چرخه حيات مشتري.. 35

 2-3-15- CRM در بانكداري.. 35 

بخش دوم ، تعیین فاکتورهای موثربر CRM 

2-4 - تعاريف بازاريابي.. 37 

2-4-1- بازاریابی بر مبنای رضایت مشتری.. 37 

2-4-2- شناخت نیاز مشتری، رکن بازاریابی مدرن.. 38 

2-5- ارزش مشتري.. 39 

2-5-1- ارزش از نگاه مشتری.. 40 

2-5-2- ارزش... 42 

2-5-3- ارزش از دیدگاه مشتری.. 42 

2-5-4- گروههای ارزش... 43 

2-5-5 - مدل های ارزش از دید مشتری.. 43 

2-6- مدل مؤلفه های ارزش... 44 

2-6-1- مدل نسبت هزینه- فایده. 45 

2-6-2- مدل وسیله- نتیجه. 46

2-6-3- مدل ابعاد کلیدی ارزش از دید مشتری.. 46 

2-6-4- پيش نيازهاي مدل ارزشي.. 48 

2-6-5- نظام ارزش... 48 

2-7- انواع مشتري از نظر رفتاري.. 48 

2-8 - انواع مشتري از نظر قدمت... 48 

2-9- تقسيم بندي مشتري از نظر ميزان درآمد و سودآوري.. 49 

2-9-1- نتايج حاصل از تجزيه و تحليل هرم مشتري.. 50 

2-10- مشتري وفادار. 52 

2-10-1- قانون پاره تو يا قانون 20-80. 52 

2-10-2- تعريف وفاداري مشتري.. 52 

2-10-3- عوامل موثر بر وفاداري مشتري.. 53 

2-10-4- سطوح وفاداري.. 53 

2-10-5- مفهوم رضايتمندي مشتري.. 53 

2-10-6- اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري.. 54 

2-10-7- وفاداري ابزاري.. 54 

2-10-8- وفاداري انگيزشي 54 

2-10-8-1 تغيير رفتاري.. 54 

2-10-8-2 رفتار نامنظم 54 

2-10-8-3 رفتار چندگانه. 54 

2-10-9- ماتريس وفاداري با رويكرد بخش‌بندي.. 55 

2-10-10- اندازه‌گيري وفاداري مشتري.. 55 

2-10-11- شبكه سودآوري بالقوه. 55 

2-10-12- رابطه بين وفاداري و رضايتمندي.. 57

2-10-13- وفاداري يك فرد به يك بانك... 57 

2-10-14- انواع وفاداري.. 58

2-10-15- فرآيند رويگرداني مشتري.. 59 

2-11- تعريف خدمات.. 59 

2-11-1- تفاوت‌هاي بين كالا و خدمات.. 59 

2-11-2- سازمان‌هاي خدماتي و CRM... 60 

2-11-3- ويژگي‌هاي خدمات.. 61 

2-11-4- تعريف كيفيت... 61 

2-11-4-1 كيفيت عملياتي يا فرآيند. 63

2-11-4-2 كيفيت ستاره يا فني.. 64 

2-11-4-3 كيفيت فيزيكي.. 64 

2-11-4-4 كيفيت وارتباط يا تعاملات.. 64 

2-11-4-5 كيفيت در سازمان.. 64 

2-11-5- ابزار اندازه‌گيري كيفيت خدمات ارائه شده به مشتري.. 64 

2-11-5-1 مقياس كيفيت خدمت... 64 

2-11-5-1-1اجزاي مقياس كيفيت خدمت... 65 

2-12- روش‌هاي سنجش.... 66 

2-12-1- SERVQUAL67 

2-12-2- SERVPERF. 67

 2-12-3- SERIMPERF68 

2-12-4- شاخص‌ رضايتمندي مشتري و وفاداري مشتري.. 69 

2-12-5 - بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری.. 69 

2-12-5-1 مشتری درون سازمانی.. 69 

2-12-5-2 رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی.. 70 

2-12-5-3 حمایت از مشتری.. 70 

2-12-5-4 ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری.. 71 

2-8-5-5 اهمیت روز افزون حمایت از مشتری.. 71 

2-12-5-6 نقش رقابت در جذب مشتری.. 71 

2-12-5-7 روشهای جذب مشتری.. 71 

2-12-5-8 ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری.. 72 

2-12-5-9 انواع برخورد با مشتری.. 73 

2-12-5-10 نقش کارکنان در رضایت مشتری.. 73 

2-12-6- نقش مديران ارشد در ارتباط با مشتریان.. 73

2-12-6-1 نقطه کور مدیریت... 74 

2-12-6-2 مدیران ارشد. 75 

2-12-6-3 ضرورت فرهنگی.76 

2-13- داده کاوی در CRM... 77 

2-13-1- ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺟﺎﻣﻊ.. 78 

2-13-2 - ﻣﺮاﮐﺰ داده. 79 

2-13-3- ﻛﺎرﺑﺮد داده ﻛﺎوی در ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی.. 79 

2-14- نام و برند تجاری در CRM... 81 

2-14-1- رضایت مندی.. 83 

2-14-2- درک روابط عمومی.. 84 

2-14-3- ریسک مغایرت.. 84 

2-14-4- تاثیرتصویر کشور تولید کننده. 86 

2-14-5- درگیری.. 86 

2-14-6- ساختن وفاداری برند. 86 

2-14-7- بازاریابی وفاداری برند. 87 

2-14-8- برنامه های وفاداری و احساس تعهد. 87 

2-15- نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشترکان و راهکارها89 

‌2-15-1- هشت گام برای برخورد با شکایت های مشتریان.. 90 

‌2-15-2- اهداف مدیریت شکایت مشتریان.. 91 

‌2-15-3- وظایف مدیریت شکایت مشتریان.. 91 

2-15-4- ایجاد کانال برای دریافت شکایتها92 

‌2-15-5- ابزارهای اطلاع رسانی.. 92 

‌2-15-6- وظیفه حل مشکلات مشتریان.. 92 

‌2-15-7- پاسخگویی به شکایت ها93 

‌2-15-8- تعیین عکس‌العمل شرکت در برخورد با شکایت... 94 

‌2-15-9- کسب بازخور در مورد نتیجه رسیدگی به شکایت از مشتری.. 95 

2-16- بررسی كاربرد تكنولوژي دانش در مديريت ارتباط با مشتري.. 97 

2-16-1- ساختن نيازهاي مشتريان بر پايه اصول علمي.. 97 

2-16-2- مديريت ارتباط بامشتري.. 98 

2-16-3- مديريت دانش.... 99 

2-16-3-1 شناسايي وتوليد دانش.... 99 

2-16-3-2 ذخيره سازي وكد گذاري كردن دانش.... 99 

2-16-3-3 انتشار دانش.... 100 

2-16-3-4 بهره برداري از دانش.... 100 

2-16-4- انواع دانش.... 100 

2-16-5- ارائه يك مدل جامع از مديريت دانش.... 101

2-16-5-1 منابع داده. 102 

2-16-5-2 بخش اكتساب دانش.... 103 

2-16-5-3 مخازن دانش.... 104 

2-16-5-4 بخش بهره برداري ازدانش.... 105 

2-17- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM)106 

2-17-1-روشهای حل مسئله. 107 

2-17-2- عمده ترین روشهای حل مسئله. 107 

2-17-2-1جستجو برای الگو. 107 

2-17-2-2 رسم شکل.. 108 

2-17-2-3 صورتبندی مسئله معادل.. 108 

2-17-2-4 تغییر مسئله. 108 

2-17-2-5 انتخاب نمادهای مناسب... 108 

2-17-2-6 استفاده از تقارن.. 108 

2-17-2-7 تجزیه به حالتهای ساده تر. 108 

2-17-2-8 کار عقب رونده. 108 

2-17-2-9 بررسی نقیض.... 109 

2-17-2-10 زوجیت... 109 

2-17-2-11بررسی حالتهای حدی.. 109 

2-17-2-12 تعمیم.. 109 

2-17-3- هزینه یک سیستم CRM چقدر است ؟. 110 

2-17-4- چگونه یک اجرای CRM قوی داشته باشیم؟. 110 

2-18- نتیجه گیری.. 111 

فصل سوم ، مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری 

3-1- مقدمه. 114 

3-2-ریشه اصلی ECRM تعریف و تمایز. 114

3-2-1- تعریف ECRM... 115 

3-2-2- تفاوت بین CRM و ECRM... 115

3-2-3- اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.. 116

 3-2-4- انواع مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی.. 116

 3-3- مديريت روابط مشتري الكترونيكي (ECRM) و مزایای آن.. 117 

3-3-1- اثرات ECRM بر کیفیت رضایت مشتریان و كاركنان.. 119 

3-3-2- مزایای استفاده از ECRM به صورت کاربردی نسبت به بازاریابی رسانه ای سنتی.. 120

 3-4- چرخه ECRM... 121 

3-5- ECRM انتخاب سازمانهای پیشرو. 122 

3-6- فناوریهای مورد استفاده در ECRM... 123 

3-6-1- مراحل طراحی موفق در ECRM... 124 

3-6-2- پيش نيازهاي فرم نرم افزار CRM براي مشتريان.. 125 

3-6-3- عوامل موفقیت ECRM... 127 

3-6-4- مثالهایی از ECRM... 127

3-7- نقش اینترنت در ECRM... 128 

3-7 -1- تاثیر بهبود کسب و کارهای اینترنتی در پیاده سازی ECRM... 129 

3-7 -2- مراحل پیاده سازی ECRM... 130 

3-7 -3- منافع اقتصادی حاصل از کاربرد ECRM... 130 

3-7 -4- چالشهای موجود در مسیر ECRM... 131 

3-8- جامعه الکترونیکی و شاخص های آن.. 133

3-9- نمونه ای کاربردی در استفاده موفق از ECRM... 133 

3-9-1- اجرای ECRM در وب سایت Amazon.com.. 134 

3-9-2- اجرای ECRM در شرکت HP. 135

 3-10- نتیجه گیری.. 136 

فصل چهارم ، روش تحقیق 

4-1- مقدمه. 138 

4-2- روش تحقیق.. 138

4-2-1- جامعه تحقیق ونمونه گیری.. 140 

4-2-2- روش های جمع آوری داده ها141 

4-2-3- روش های تجزیه تحلیل داده ها142 

4-3- نتیجه گیری.. 143 

فصل پنجم ، نتیجه گیری و پیشنهادات 

5-1- نتیجه گیری.. 145 

5-2- پيشنهادات کاربردی.. 148 

5-3- پيشنهادات پژوهشي جهت تحقيقات آتي.. 148 

پیوستها150 

پیوست الف-ساخت در کلاس جهانی از دیدگاه مشتری.. 150 

پیوست ب - درآمد ۱۸ میلیارد دلاری نرم‌افزارهای CRM در سال2012. 155 

پیوست ج - به کارگيري فناوری‏هاي نوين.. 156 

پیوست د- اﻧﻮاع داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی.. 157 

پیوست و- مورد کاوی CRM و ECRM... 158 

پوست ه – نرم افزارهای CRM... 167

فهرست منابع.. 172

فهرست شکل ها ،جدول ها و نمودارها

جدول(1-1)مروری بر برخی تحقیقات انجام شده در زمینه CRM...

نمودار(1-1) فرآیند CRM...

شکل (2-1) مولفه‌هاي CRM... 16 

نمودار) 2-1 (فرآيند CRMاز نظر سوئيف... 21 

شکل (2-2) چرخه فرآیندCRM از دیدگاه تام. 22 

شکل (2-3) عواملي آمادگي سازمان‌ها را جهت اجراي CRM... 23

 شكل (2-4) ساختار سازماني مديريت ارتباط با مشتري.. 24

 شکل (2-5) ساختار نمادين خلاصه شده از يك سازمان.. 26

 شکل (2-6) ساختار عمومي سازمان‌هاي بيمه. 26 

شكل (2-7) هرم استاندارد مشتري براساس ميزان درآمد و سودآوري 49

 شكل (2-8)ارتباط بين سود و درصد مشتريان.. 50

شكل (2-9) توزيع سهم مشتريان و غيرمشتريان ازنظر درآمد. 51

شكل (2-10)مثال موردي در هزينه بازاريابي.. 51

 جدول (2-1) سلولهاي عادات خريداري.. 55

نمودار (2-2) سود توزیع شده. 56 

نمودار (2-3) ميزان نگهداري مشتريان و رابطه آن با سوآوری.. 57 

شکل (2-12) عوامل موثر بر ايجاد وفاداري در مشتريان.. 58 

جدول (2-2)انواع مشتريان وفادار. 59 

شکل (2-13) انواع کیفیت... 62 

شکل (2-14) تقسيم‌بندي مدل‌هاي سنجش رضايت‌مندي ،مشتري.. 66 

جدول (2-3) مقياس مجرد SERVPERF. 68 

جدول (2-4) مقياس مجرد SERIMPERF. 68

شکل (2-15) چرخه داده کاوی.. 78 

شکل (2-16) چارچوب دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری.. 81

شکل (2-17) مراحل مدیریت دانش مشتری.. 98 

جدول )3-1) تفاوت بین CRM و ECRM... 115 

جدول (3-2) مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری.. 118 

شکل (3-1) چرخه مدیریت ارتباط با مشتریان.. 121 

شکل (3-2) فناوریهای مورد استفاده در ECRM 124 

جدول (3-3) نمونه هايي از فعاليت هاي CRM در حمايتهاي IT از آن.. 127 

 


مبلغ واقعی 18,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 16,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

افزایش طول و قطر آلت تناسلی به روش ناچرال هیربال

افزایش طول و قطر آلت تناسلی به روش ناچرال هیربال

افزایش طول و قطر آلت تناسلی به روش ناچرال هیربال - فرصت ویژه : تخفیف 80 درصدی فقط برای این چند روز - افزایش طول و قطر آلت تناسلی به روش ناچرال هیربال در مدت کمتر از یک ماه و حل مشکلات جنسی مردان با روش های کاملا طبیعی و خانگی آیا می خواهید مشکلات جنسی شما برطرف شود و لذت بیشتری را ...

آموزش افزايش الت تناسلي به روش پيترتاك

افزایش طول و قطر آلت تناسلی به روش پيترتاك فرصت ویژه : تخفیف 51 درصدی به مدت محدود افزایش طول و قطر آلت تناسلی به روش پيترتاك در مدت کمتر از یک ماه و حل مشکلات جنسی مردان با روش های کاملا طبیعی و خانگی اگر واقعا می خواهید با ...

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

این محصول آپدیت شد تاریخ 1397/11/30 اضافه شدن ویدیوی جدید بسم الله الرحمن الرحیم کسب درآمد اینترنتی سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته باشیم ...

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل ٧٠ هزار تومان

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل ٧٠ هزار تومان

سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني داري.. اگه ميخواي يك فعاليت جديد رو شروع كني .. و يا حتي ميخواي وضعيت زندگيتو بهتر و بهتر كني و جاذب ثروت و موفقيت ...

پکیج بهترین برنامه های ردیابی و کنترل همسر و

پکیج بهترین برنامه های ردیابی و کنترل همسر و

کاملترین پکیج برنامه های ردیابی و کنترل گوشی همسر و فرزند + آموزش برنامه های پکیج: آموزش ردیابی گوشی سرقت شده بدون نصب برنامه برنامه اندروید ردیابی با ارسال پیامک و بدون نیاز به فعال بودن GPS برنامه اندروید کنترل کامل گوشی و دریافت پیامک ها و تماس ها و ...

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و مرتب و منظم به همراه راهنما در هر بخش، با ...

کسب درآمد 300هزار تومان در 60دقیقه

کسب درآمد 300هزار تومان در 60دقیقه

کسب درآمد 300/000تومان در 60 دقیقه توجه: دوستانی میان پیام میدن این سیستم شما چیه؟؟ شما اگه صفر تا صد توضیحات رو کامل بخونید ، اون موقع متوجه میشید ما گفتیم این روش چیه؟! پس حتما تا آخر توضیحات رو بخونید.( با این سیستم یاد میگیری چطوری از صفر با همین موبایلت روزی ۳۰ الی ۳۰۰ هزار تومن ...

خلاصه کتاب معارف اسلامی 2

خلاصه کتاب معارف اسلامی 2

خلاصه کتاب معارف اسلامی 2 فرمت این محصول PDF می باشد تعداد نکات : ۲۷۵ تعداد صفحات خلاصه : ۳۲ مربوط به دانشگاه پیام نور و دانشگاه های سراسری نویسنده : محسن جوادی – علیرضا امینی ناشر : دفتر نشر معارف ...

تقویم نجومی سال 98

تقویم نجومی سال 98

دانلود تقویم نجومی سال 1398 تقویم ازدواج، زناشویی، تقویم قمر در عقرب، جفت شدن دو ستاره روزهای قمر در عقرب سال 1398 تقویم نجومی 98 چیست و به چه دردی می خورد: تقوم نجومی با طالع بینی اسلامی برای شما مشخص می کند که کدام روزها برای کدام کارها خوش یمن (سعد) است و کدام روزها برای ...

کتاب پرفروش مغز گرسنه+کسب درآمد تضمینی

کتاب پرفروش مغز گرسنه+کسب درآمد تضمینی

شاید تعجب کنید از این حرف ولی بدون اقرار این یک کتاب مقدس است میپرسید چرا چرایش را در ادامه خواهید فهمید در این کتاب یاد خواهید گرفت که هدف های بزرگ و رویاهای بلند پروازانه داشته باشید. پایتان را از گلیم خود فراتر گذاشته و خود را از باب ارباب رعیتی نجات ...

خلاصه کتاب انقلاب اسلامی منوچهر محمدی

خلاصه کتاب انقلاب اسلامی منوچهر محمدی

دانلود خلاصه‌ی کتاب انقلاب اسلامی +pdf زمینه ها،پیامدهاودست آوردها دکتر منوچهر محمدی دانلود انقلاب اسلامی منوچهر محمدی کتاب انقلاب اسلامی زمینه ها،پیامدها و دست آوردها خلاصه‌ی انقلاب اسلامیبر اساس کتاب دکتر ...

ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار در

ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار در

معرفی نرم افزار: ردیابی افراد در تلگرام+شناسایی آدرس محل سکونت + آموزشی این ردیاب کاملا قانونی و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.و هیچ گونه هک کردن و یا رفتن به اطلاعات شخصی طرف در کار نبوده و تمام آموزشها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی میباشد،و هیچ گونه ورود غیر ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم،خیلی اتفاقی با این متد آشنا شدم و قبل از آن همه روشها رو برای افزایش ...

دانلود کتاب انقلاب اسلامی ایران،زمینه ها و

دانلود کامل کتاب انقلاب اسلامی ایران،زمینه ها و پیامدها دکتر منوچهر محمدی دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر شامل نسخه کامل کتاب انقلاب اسلامی ایران،زمینه ها و پیامدها دکتر منوچهر محمدی می باشد که با فرمت pdf در حجم ۲۰۲ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار ...

دانلود مصاحبه با معلمان (برای مهارت آموزان ماده 28)

دانلود مصاحبه با معلمان (برای مهارت آموزان ماده 28)

دانلود مصاحبه با معلمان (برای مهارت آموزان ماده 28) ******************************** ****************** ******************************** شرحی در مورد فایل مصاحبه با معلم برای مهارت آموزان ماده 28: مصاحبه با معلم موفق یکی از فعالیت هایی است که مهارت آموزان ماده 28 باید ان را انجام دهند. در اینجا 6 نمونه از ...

خلاصه کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری دکتر علی

خلاصه کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری دکتر علی

خلاصه کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری دکتر علی اکبر سیف (تالیف دکتر السون و دکتر هرگنهان) فرمت این محصول PDF می باشد تعداد صفحات : 155 فهرست مطالب :بخش اول: معرفی یادگیری فصل ۱: ماهیت و معرفی یادگیری بخش دوم: نظریه های کارکردگرایی فصل ۲: ثرندایک فصل ۳: اسکینر فصل ۴: ...

دانلود کتاب مبانی کارآفرینی - علی اکبر احمدی، حسن

دانلود کتاب مبانی کارآفرینی - علی اکبر احمدی، حسن

دانلود کتاب مبانی کارآفرینی تالیف علی اکبر احمدی، حسن درویش منبع رشته علوم تربیتی پیام نور شامل 219 صفحه با فرمت pdf طبق لیست حذفیات فصل های 1 و 3 و 4 مطالعه شود. فصل اول : کلیات کارآفرینی فصل دوم : خلاقیت و نوآوری فصل سوم : کسب و کارهای کوچک فصل چهارم : کارآفرینی سازمانی ...

دانلود کتاب زنان زیرک فایل pdf

دانلود کتاب زنان زیرک فایل pdf شری آرگو دانلود کتاب pdf زنان زیرک نوشته شری آرگو : این کتاب را می توانید هم اکنون از این سایت دانلود نمایید. بنا به درخواست های زیاد علاقه مندان به این کتاب زنان ‌زیرک یا چرا مردها عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ کتابی روان‌ شناسانه درباره روابط ...

راهنما و خلاصه درس روانشناسی در قرآن (آموزه ها و

راهنما و خلاصه درس روانشناسی در قرآن (آموزه ها و

راهنما و خلاصه درس آموزه های روانشناسی در قرآن (آموزه ها و مفاهیم) بر اساس کتاب محمد کاویانی منبع رشته روانشناسی پیام نور شامل 108 صفحه با فرمت pdf فصل اول : کلیات فصل دوم : مبانی روانشناسی در رهیافت قرآنی فصل سوم : احساس، ادراک و شناخت فصل چهارم : انگیزش در قرآن فصل پنجم ...

آموزش رایگان کسب درآمد از سایت الیمپ

آموزش رایگان کسب درآمد از سایت الیمپ

خیلی از دوستان سوال پرسیدن در مورد نحوه ثبت نام که ما در ویدیو زیر تمام موارد را آموزش دادیم در ویدیو زیر در مورد نحوه ثبت نام در سایت الیمپ و آشنایی با تمام اجزای مهم سایت الیمپ توضیح دادیم . برای رفتن به سایت الیمپ اصلی کلیک کنید برای رفتن به سایت نمایندگی ...

دانلود کتاب مبانی مهندسی برق - مرتضی غضنفری -

دانلود کتاب مبانی مهندسی برق - مرتضی غضنفری -

دانلود کتاب مبانی مهندسی برق تالیف مرتضی غضنفری منبع رشته مهندسی برق پیام نور شامل 524 صفحه در قالب فایل pdf ...

دانلود منبع درس متون فقه 3 - مخصوص ورودی های 95 به

دانلود منبع درس متون فقه 3 - مخصوص ورودی های 95 به

دانلود منبع درس متون فقه 3 مخصوص ورودی های 95 به بعد بر اساس کتاب ترجمه و شرح کامل تحریر الروضه مباحث شهادات و قضا از جلد اول و مباحث میراث و وصیت از جلد دوم تالیف دکتر سید محمد صدری با فرمت pdf ...

مجموعه آزمایشات و گزارشات روانشناسی تجربی (شامل

مجموعه آزمایشات و گزارشات روانشناسی تجربی (شامل

مجموعه آزمایشات و روش تحقیق (گزارش کار) روانشناسی تجربی کاملترین مجموعه آزمایشات و گزارش کار روانشناسی در اینترنت (شامل 36 گزاش کار) این مجموعه بی نظیر شامل 36 آزمایش و گزارش کار روانشناسی تجربی تایپ شده و قابل ویرایش در برنامه ورد (در قالب فایل هم doc و هم pdf) به ...

دانلود رایگان کتاب سقوط یک بهشت pdf ترجمه

دانلود رایگان کتاب سقوط یک بهشت pdf ترجمه

معرفی کتاب:(سقوط یک بهشت)(واپسین روزهای سلطنت پهلوی)The Fall of Heavenنسخه فارسی کتاب The Fall of Heaven -سقوط یک بهشت-، کتابی است که نوشته یک تاریخ شناس برجسته آمریکایی Andrew Scott Cooper می باشد و مدتی قبل در ایالات متحده آمریکا منتشر شد.(سقوط یک بهشت)در این کتاب خواندنی، مؤلف برای نخستین بار در ...

آموزش افزایش آلت تناسلی به روش پیترتاک

آموزش افزایش آلت تناسلی به روش پیترتاک

افزایش طول و قطر آلت تناسلی به روش پيترتاك فرصت ویژه : تخفیف 50 درصدی به مدت محدود افزایش طول و قطر آلت تناسلی به روش پيترتاك در مدت کمتر از یک ماه و حل مشکلات جنسی مردان با روش های کاملا طبیعی و خانگی اگر واقعا می خواهید با مشکلات جنسیتان به کلی خدا ...

دانلود کتاب ساختمان های گسسته - تالیف فاطمه

دانلود کتاب ساختمان های گسسته - تالیف فاطمه

دانلود کتاب ساختمان های گسسته تالیف فاطمه نورانی مریم بازیار قمبوانی و زهره حبیبی منبع رشته ریاضی پیام نور شامل 424صفحه در قالب فایل pdf ...

دانلود کتاب روانشناسی رشد 1 - منیژه کرباسی -

دانلود کتاب روانشناسی رشد 1 - منیژه کرباسی -

دانلود کتاب روانشناسی رشد 1 تالیف دکتر منیژه کرباسی منبع رشته روانشناسی پیام نور شامل 404 صفحه در قالب فایل pdf ...

دانلود راهنما و حل المسائل حسابداری و حسابرسی

دانلود راهنما و حل المسائل حسابداری و حسابرسی

دانلود راهنما و حل المسائل حسابداری و حسابرسی دولتی بر اساس کتاب علی شفیع زاده و مجید نوریان منبع رشته حسابداری پیام نور شامل 302 صفحه با فرمت pdf تشریح درس و نکات کلیدی هر فصل تمرین ها و پرسشهای فصل بهمراه حل مسائل سوالات تالیفی برای هر فصل نمونه سوالات چهارگزینه ای با ...

اندیکاتور ای کیو آپشن

اندیکاتور ای کیو آپشن

نام این اندیکاتور ای کیو آپشن هست ولی میتوانید در سایت الیمپ هم ازش استفاده کنید به درخواست دوستان این اندیکاتور به صورت تکی در سایت قرار گرفته ...

راهنما و ترجمه فارسی کتاب Facts & Figures - بر اساس

راهنما و ترجمه فارسی کتاب Facts & Figures - بر اساس

راهنما و ترجمه فارسی کتاب Facts & Figures بر اساس کتاب پاتریشیا اکرت و لیندا لی Patricia Ackert, Linda Lee منبع عمومی درس زبان انگلیسی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی شامل 166 صفحه با فرمت pdf فصل اول : حیوانات فصل دوم : چگونه؟ چرا؟ فصل سوم : گیاهان فصل چهارم : موسیقی فصل پنجم : کار و ...

گیلان-رشت

20 پروژه از بازدید شما تشکر نموده و آماده پاسخ گویی به سوالات و پیشنهادات شما است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما